KHIDMAT KAMI

KHIDMAT KAMI

Sabtu, 25 Oktober 2014

MINYAK IKHTIAR HABBATUS SAWDA

MINYAK IKHTIAR
HABBATUS SAWDA

| SAIZ : 15 ML | HARGA : RM25.00 | POS LAJU : RM5.00  |

Minyak ini telah dibacakan RUQYAH SYARIYAH (Jampi Syarie) dengan ayat-ayat suci Al-Quran, zikir, dan doa-doa terpilih.



Maksud Hadis :
"Sesungguhnya Habbatussauda mengandungi ubat bagi semua jenis penyakit kecuali as-sam." Aisyah bertanya, "Apakah as-sam?" Dijawab oleh baginda, "As-sam adalah kematian!"  (Hadis riwayat Imam Bukhari dan Muslim.


CARA PENGAMBILAN

3 - 5 titik Minyak Ikhtiar Habbatus sauda diminum setiap pagi sebelum sarapan, dan juga setiap malam sebelum tidur. Lebih afdhal jika terlebih dahulu dimulakan dengan bacaan berikut :

1, AL-FATIHAH
2. AYAT KURSI
3. SELAWAT
4. SURAH AL-ANBIYA, AYAT 83.

Kepada anda yang berminat untuk mendapatkan Minyak Ikhtiar Habbatussauda ini sila hubungi kami di HP 013-6701491. Harga termasuk kos pos laju : RM30.00.




PAKEJ BELIAN BERKEMBAR

MINYAK IKHTIAR HABBATUS SAUDA
+

HARGA RM55.00
(Jimat RM5.00 untuk kos POSLAJU)

 MINYAK IKHTIAR HABBATUS SAUDA
&


Kepada anda yang berminat untuk mendapatkan Minyak Ikhtiar Habbatussauda ini sila hubungi kami di HP 013-6701491. Harga termasuk kos pos laju : RM55.00.

______________________________________________________________________


KHASIAT HABBATUSSAUDA

Habbatus sauda juga dikenali sebagai Jintan Hitam di dalam Bahasa Melayu, Black Seeds di dalam Bahasa Inggerisnya. Sementara di dalam istilah sainsnya pula, ia digelar sebagai Nigella Sativa.  

Khasiat dan kebaikan Habbatus sauda tidak perlu dipersoalkan lagi. Ini kerana keupayaan Habbatussauda sebagai penyembuh segala penyakit (dengan izin Allah) telah disahkan sendiri oleh baginda Rasulullah s.a.w.  Kenyataan baginda itu telah disokong dan dibuktikan oleh kajian-kajian sains zaman-zaman berikutnya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan